de tre bästa dagarna på en vecka. helg!

Fredags hade jag väckarklockan på 04.40.. började jobba 05.30, inventering på jobbet. Gick ovanligt bra att gå upp, var "super"pigg & kände mig på topp. Jobb dagen gick bra, slutade kl 16. Efter det träffade jag emmsan och sarisen, vi åkte hem till "emma" och lagade mat, och mös med gottis och sen blev det en hel del dans.

Lördagen var seg, gjorde inte mycket under dagen. städade lite smått och kikade lite på film! halv sex träffade jag mina kära jobbarkompisar och drog till sthlm, vi skulle på en nilsongroup fest på odenplan, brygghuset. 300 personer kom och det var mingel, föreläsning av mia törnblom  och modevisning. Jätte trevlig kväll, fick även goodibag med massa smått och gott i. thanks!

Söndag, idag. regn och grått, känns som en bra söndag ändå, lite så det ska vara..?  Låg iallafall extra länge i sängen idag, kände att det behövdes, brukar annars känna mig tvungen att gå upp tidigt och göra någon nytta. Vid två tiden träffade jag min saris, vi tog en sushi lunch och sen en prommis. Nu sitter jag hemma i lägenheten och dricker kaffe, vet att jag måste egentligen göra massvis med grejer. Städa, tvätta och fixa garderoben som ser ut som fan men känner att jag hellre sitter här och bara njuter. ikväll ska jag hem till mammsen och käka tacos, sen troligtvis till min sötnos.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback