5de dagen.

femte dagen irad av jobb. nu återstår bara två heldagar, sen är jag ledig en dag iallafall, ska bli skönt! måste nämligen städa & fixa massa här i lägenheten!

Idag började jag dagen med en 45 minuters promenad i stan, kallt men otroligt mysigt. Hann även med att damsuga innan jag gick till jobbet, 12-19.15 gick och handlade lite smått och gott tills imorgon, ska bjuda martin på västerbottenpaj med skinka till middag imorgon. ska bli mumisgt & får se om jag hinner få ordning en cheesecake med. Länge sen och vi älskart (!!)

Nu ska jag fortsätta se idol klart sen blir det nog sängen med en bok.
Puss på er, slänger in en pizza bild med .. suuuuuuuuuugen? (;

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback