3 november

Ligger i soffan med glass och en burk cola. kikar samtidigt lite på "välkommen åter" på fyran, rätt roligt program faktiskt. sitter och små skrattar här för mig själv. YEY! :)

Väckarn ringde 7.33 imorse, var bara gå upp och ner till tvättstugan. 3 maskiner blev det, inte så farligt! dock fick jag inte tvätta mina lakan som jag hade tänkt, en sötmartin låg och sov så sött! men imorgon ska jag "inviga" ;s mina nya lakan, finns inte så mycket att säga om det. De är knallröda, jätte charmiga haha!
Kl 12 blev det skivstångspass, tyvärr kunde inte louise och anna följa med. lollo har så ont i ryggen och får inte träna förtillfället :(  får hoppas det blir bättre snart!  Efter träningen tog jag mig ner till stan,blev fika med hemköpstjejorna. jätte mysigt, ni är så otroligt bra. och inte nog med de får vi ses på fredag också, myskväll!

Till middag blev det blodpudding. otroligt gott!
innan jag säger puss och kram så vill jag bara nämna att om en månad drar vi till varmare breddgrader (!!)




(linas 24 års partaj)

Kommentarer
ulrika säger:

ÅHHHH du är så fin gumsan <3 loves u!! :) :)

2010-11-11 | 18:15:34
Bloggadress: http://uzzikuzzi.blogspot.com
louise säger:

älskade finaste therese <3

om 2 veckor & tre dagar har vi flygit i fem timmar & sex minuter!!!

2010-11-16 | 18:11:26
Bloggadress: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback