fredag, ledig!

jag älskar fredagar, speciellt när man är ledig & ett stort plus att det är löning!  har dock bara köpt två nagellack & en present till mormor idag.

Imorse vaknade jag klockan sju utav att någon lastbil (troligen sopbilen) stod och brummade på innegården. ekar rätt bra mellan husen. så upp fort & stänga fönstret, och somna om lite.
Runt tio blev det upp och käka lite frukost, testa lite kläder och sen iväg på stan en snabbis. Runt tolv kom pappsen och hämtade mig, köpte en daxburgare och kikade runt lite i boländerna och tillsist köpte vi god mat till kvällen. Väl hemma hos pappa, bakade  jag biskvier för första gången, blev riktigt bra faktiskt (om man inte räknar med att jag fick göra om botten en gång..)  men tog dock nästan två timmar..  till middag blev det iallafall grillat kött med hasselbackspotatis. Sällskapet- brorsan, ville, syster, micke, robin.  kan inte bli en bättre fredag!  

Imorgon blir det jobb. 9.30 - 17.15 sen troligen ut och ta en drink med sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback