träning

hiho!
igår skulle jag egentligen varit ledig men de behövde folk så fick ta in ett extra pass på 8 timmar. 6,30 - 16,00. Därefter mötte jag upp charino och linneisen på gymmet, tyvärr var det väldigt mycket folk så rodden, banden och allt sådan roligt var självklart upptagna och att träna på maskiner är nog inte min grej riktigt haha. men i allafall det blev lite träning till slut, bra jobbat girls! 

Idag är jag ledig och hade tänkt att åka och shoppa lite granna, eller inte så lite men.. haha vi får se vad jag kommer hem med. Men först nu har jag bokat in mig på ett skivstångspass så ska sticka iväg nu och få lite mukkler. vad tycks om det? 

See yaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback