söndag och pizza!

just nu sitter jag här med min vattenflaska, much godare att dricka så än i glas. aja har nyss legat i soffan i flera timmar, först åt vi pizza och sen kikade vi på film samt ensam mamma söker däremellan. riktigt bra program det där haha, längtar lite tills "bonde söker fru" börjar (;
har även proppat i mig massa gottigheter som godis, chips, cola och chocklad. helt sjukt mycket jag kan få i mig. men som sagt nu måste jag börja skärpa mig om jag vill se ut som jag vill, så ska sluta HELT med godis på vardagarna (vi får se hur bra det går men.. MÅSTE iallafall försöka. helt sjuka mängder jag får i mig) .

Det var det roliga jaaaa.  uuuch!

Puuuuussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback