det är tisdag idag!

Trodde alvarligt att det var måndag idag. helt knasigt, var tvugen att kolla i kalendern. haha bra start på min morgon. Klockan 10.15 var det möte på arbetsförmedlingen, trodde det skulle hålla på i två timmar men det vart bara 45 minuter.  Tog mig sedan ut vidare och sökte jobb, har lämnat lite cv här & där. så vi hoppas att någon/några nappar!

Nu ikväll har jag varit i väg på en timmes powerwalk och vart och handlat med mammsen & syster. Till middag blev det köttfärsås och spagetthi, mumsigt värre!  och nu sitter jag här framför datorn och jämför olika gym. Ska ta mig i kragen och börja gymma hade jag tänkt, var nästan ett halv år sen jag var på gymmet så nu är det dags!
Imorgon har jag tänkt ta en springtur, lämna ut lite cvn och sedan ska jag träffa sandra vid 1-2 tiden på en fika. Efter det har jag lovat brori att åka med till IKEA för att inhandla lite mer pryttlar till hans nya lägenhet. it will be fun, loves shopping! På kvällen ska jag ut & ta ett glas med frida och två av hennes gammla klasskamrater, kommer bli trevligt! :)

Nej nu ska jag gå och ta en glass och sedan se på film. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback