onsdag

hallå hallå!
Idag vaknade jag upp väldigt tidigt, tror på grund utav att jag drömde hemska mardrömmar, ucha. vill inte ens tänkta på vad som händer. bah! tycker drömmar kan vara riktigt äckligt ibland, man vet ju inte om det är sant eller inte?  och sen när man vaknar får man lite panik och undrar "har det hänt?" nej usch och fy!

jaja. idag ska jag ta mig ner till stan & träffa sandra. ska bli riktigt skojsigt, länge sen vi sågs nu. båda jobbar och alltid lediga vid olika tillfällen så ja, och sen nu på lördag sticker hon till London den jäveln och blir kvar där i alla fall fram till jul. Hon ska vara aupeer? (hur det nu stavas) åt en familj med tre små söta pojkar. Men har lovat att jag måste åka ner dit och hälsa på. skulle vara hur grymt som helst (!!)

Nu ska jag gå & duscha & fixa mig innan jag ska åka till bussen. 
Här får ni en liten bild på sandrisen, från när hon var i tuuurkieeet! tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback