lördag

hallilosi, whaats up?
Jag sitter just nu & äter naturgodis. yoghurts kuddar tyyyp, supergoda!
Imorse var jag och tränade på friskisochsvettis vid ultuna för rösta gången. Lokalerna var jätte fräscha och omklädningsrummen var sjukt stora och utrymmliga. blir nog fler gånger!

Idag kanske jag pappa brorsan & vilmer ska iväg till alunda på järnvägs&tåg museem som finns där? not my thing exactly but it can be fun haha! annars hade jag tänkt ta mig till gränby för att shoppa lite smått.
Ikväll ska jag hem till nattispattis, där emilia ska ha sin födelsedagsmiddag. det blir nog super :) sen skulle tjejorna vidare ut på nationerna (tyvärr inge kårleg för mig) så får väl ta mig hem eller så åker jag vidare till frida & co, we will see we will see!

nej nu ska jag ta & gå & fixa mig lite granna.
kiss kiss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback