just enjoy!

tänkt bara slänga in ett litet inlägg om helgen. I fredags jobbade jag några timmar på skopunkten, roligt som vanligt! efter det stack jag direkt hem för att städa ordning hemma innan tjejorna skulle komma. det blev idol mys med massvis med popcorn och godis. När tjejorna hade dragit hem satt jag och mammsen och kikade på en superbra film, rätt så gammal och tror den hette något med "Rinos"? aja. satt iallafall uppe och väntade hela natten på att min martin skulle komma hem från krogen, så halv tre kom han hemstapplandes och somnade direkt (superroligt sällskap). Lördagen var det upp och jobba igen fast på hemköp, 11.45 - 19.00,  på kvällen blev det bowling med tjejorna som blev väldigt lyckat, riktigt roligt att bowla faktiskt så nu har vi bestämt att det blir lite oftare!  Karin var stormästaren, riktigt bra kast! själv kom man iallafall tvåa tillslut.

bjuder på lite bilder innan jag ta mig till tvn och se "färjan- sista resan"

    
  


Kommentarer
Anonym säger:

Wohoo lite nya bilder på oss :D bra att du tog med kameran...linnea kan man ju inte lita på helt hehe /stormästaren ;)

2009-10-19 | 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback