haallluullåålllii!!

idag har dagen gått väldigt fort. Har jobbat på Skopunkten 12-18, mycket folk (inte så konstigt kanske. är det lov eller?) aja. men det var riktigt trevligt att talka med jobbar kompisarna. riktigt bra tjejor!

Imorgon ska jag jobba igen, samma tid samma plats! efter det ska jag träffa malin, blir väl en trevlig fika någonstans. Sen så har jag tänkt gå på CUBUS vip kväll (19.15-21.00), de har 40% på alla kläder och 20% på all kosmetik. wowowow (!!) så jag och linda tänkte dra dit tillsammans. sen får jag även se om jag hinner på att träffa malin d också. juste får inte glömma ska ju träna imorgon bitti innan jobbet (om jag hinner & har lust) haha! återstår och ser om man säger så, ska inte säga för mycket nu!

;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback