guld värda

Imorse runt åtta tiden var jag på gymmet, kände mig väldigt morgon pigg & duktig må ja säga haha!  men dock så tränade jag bara ca 30 minuter. sprang och "crossade" lite. Efter det begav jag mig till jobbet (skopunkten) där gick det bra, riktigt kul att jobba där. På fredag blire jobb där igen :)

Efter jobbet kom tjejorna och mötte mig och vi gick sedan vidare till Cafe Årummet, som numera är vårt stammis fika ställe. riktigt mysigt!! och riktigt mysigt hade vi idag också för den delen, blev mycket skratt och prat. till slutet kan jag erkänna att vi nog var lite övertrötta, skrattade nog åt det mesta och sa en aning annorlunda saker haha "deeetsamma" "åkte ni upp eller ner"  haha. tjejor ni är fantastiska!

Nu ska jag packa upp min väska och sedan äta nybakta panrichar?) pappa hade nämligen gjort sin underbara grönsaksoppa idag och bakat panrichar?. mm så GOTT! tyvärr missade jag middagen idag men får bli lunchen imorrn :) middagen för min del ikväll blev ju en big big morotskaka... höhö!

Bild: januari 2009?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback