godmorgon

det är redan torsdag, helt sjukt vad veckorna går fort. snart är det ju jul också! haha nej kanske inte riktigt än men snart i allafall. Imorse hade jag väckaren på klockan 9.00, gick upp och tog en promenad till konsum fram och tillbaka. köpte med mig en leverpastej eftersom ja var enormt sugen på hårtbröd med gott pålägg, så det finns inget godare än leverpastej. aja i allafall det tog ungefär 50 minuter, så det blev bra träning samtidigt :)

Nu har jag precis ätit frukost bestående av skramlade ägg & två hårdbröd mackor med leverpastej mmmmm. i like it,  i like it! ska försöka ta mig iväg till bussen snart också, hade tänkt att köpa lite grejor på stan innan jag börjar jobba klockan halv två. Ikväll blir det lugnt slutar klockan halv åtta så det är bara åka hem och lägga sig och titta på tvn. heh! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback