förrgår, igår?

ja i förrgår som sagt var jag på intro skivstångspasset och det gick väldigt bra, det var tillomed riktigt roligt!  på vägen dit träffade jag på louise från jobbet, och vi båda skulle på samma pass. så det var superkul. vi var dock bara fem stycken på träningen haha!
Sen hade jag ju tänkt att ta en STOR shopping runda och åka till gränby eftersom de tär mycket som måste inhandlas nu inför hösten. men när jag kom hem kände jag bara att det var så himla skönt att bara sätta sig ner i soffan och kika på tv.

På kvällen blev det så att tjejorna och jag åkte hem till nathalie, så vi köpte med oss mumsiga sallader från cupido och åkte hem och såg idol och greys. riktigt mys!  men innan jag träffade dem på stan så hittade jag faktiskt en vinterjacka, ja ni hörde rätt. jag hittade verkligen en jacka som jag tyckte om!! det är inte vanligt haha, har alltid svårt att bestämma mig vad jag vill ha osv. men nu kändes det riktitg bra.

Igår så började dagen med en tre kvarts morgonpromenad. riktigt mysigt faktiskt, även fast det är kallt så är det så mysigt nu till hösten. Efter det tog jag mig till gränby men hittade tyvärr ingenting att shoppa förutom en liten present till min sötnos. sen blev det också stor handling på willys! Hem igen och sen var det väg och jobba.



väldigt gammal bild. men så äre när vi slutat att ta kort tyyyp? :b

Kommentarer
charinoo säger:

hjälp, den där bilden har jag då aldrig sett :P

2009-10-19 | 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback