det är freeeeedag!

äntligen är det fredag, tycker veckan har gått ovanligt långsamt faktiskt. brukar alltid tycka att det går så fort men nja den här veckan var speciellt seg & vet heller inte varför men men. igår jobbade jag och stod i, skulle egentligen börjat klockan 16 men fick hoppa in lite tidigare, redan vid 12 & slutade sen 22.15!
Idag ser det ut så att snart ska jag hoppa på bussen till jobbet, blir jobb till fem. sen blir det att åka till willys & shoppa lite candy, 3.90 (!!!) & även naturgodis 99.00 (!!!) superbra priser haha!
På kvällen sen blir det självklart "Idol". jag hoppas på ett bra tema! sen får vi se vad som hittas på men har tänkt att stanna hemma och ta det lugnt ikväll. älskar fredagar!

ooojuste hörrni. löning idag & det var en bra än (för mig). SHOPPING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback