abcdefghijklmnop..

har precis legat i soffan i flera timmar & tittat på massvis med bra program. det började med "halv åtta hos mig" sen vidare till "dagensman" - "bonde söker fru"- "sthlm-arlanda" och sen en liten snabb titt på "arga snickaren" haha sjuukt, men otroligt bra såklart! och till det blev det lite coola och godis.

Idag åkte jag ner på stan och träffade sandra och hanna. vi gick runt lite på stan & sen fikade på Waynes! trevligt trevligt tjejor. och nu får vi ladda upp tills på fredag för då blir det parrrtyyy, blir troligen mat hos sandrisen först och sedan ut på Kalas.

På kvällen åkte jag och syster till boländerna för att kika på en ny mobil till mig, hittade några stycken men är inte helt säker än vad jag vill ha för sorts mobil. kikade både på touch och uppvikbar.. och sen har jag ju tyvärr inte bankomatkort förtillfället, den dumma bankomaten tog det i måndas så ja!! men en ny mobil ska jag ha :) 

måste  även berätta att jag fick prata med min sötnos några minuter idag. han är otrolig, jag saknar han så inibomben nu (!!) kommer bli så mys när han kommer hem :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback