godmorgon

snön faller ute & jag sitter här inne med en stor varm tjocktröja & käkar frukost, mmm.. så mysigt, julen är verkligen på väg. härligt :) Idag ser dagen ut såhär, stan med tjejorna (kika på presenter till karin & emilia) sen ska jag iväg till arbetsförmedlingen och träffa en jobbcoach, efter det blir det nog hem till mammsen för har tänkt att hon ska hjälpa mig boka biljett till London. JA ni hörde rätt, LONDON! :D kommer bli heeelt galetbra!

Sen på kvällen är det en såkallad "tjejkväll i city". Många av butikerna är då öppnade från 19.00 - 21.00 med massa bra erbjudande och troligen något uppträdande sen är det även "efter fest" på gillet. så får se om jag tänker ta mig dit eller inte, återstår och ser men de låter väldigt roligt iaf :)
Nu ska jag ta & fixa mig lite & sen åka ner på stanbanan

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback