Nytt år nya tag!

nemen hej, det var inte igår!  sist  jag skrev var den 7 december 2008. BRA therese!  men nu är det nytt år & nya tag, så nu jvlar ska jag vara bloggaktiv! vad tycks?
 
Jag kan väl börja med att säga att jag och sara var väldigt duktiga igår.  Vi var på friskis&svettis som alltid men igår hade vi hade bokat en personlig tränare, gustav. Till en början fick vi berätta lite om våra mål med träningen och vad vi höll på med just nu osv.  Vi fick väl dock inte fram exakt vad vi ville men iaf haha! efter det fick vi gå runt till olika maskiner som skulle passa oss, var en del knasiga saker där må jag säga! men som sagt det var jätte bra och man fick mycket bra information som man behöver innan man sätter igång. Vissa maskiner på gymet var tillome helt värdelösa.  Vi fick i alla fall testa de maskiner han tyckte var bra och som vi nu har med i vårt träningsprogram.  måste erkänna att vi kanske inte är de mest vältränademänniskorna iaf haha, men han tyckte vi var duktiga och skötte oss bra!!  dock var det lite pinsamt när så mycket folk var där inne och kollade på!! men men nu orkar jag inte berätta mera men som sagt hans plan var  att vi skulle bygga upp oss lite de vill säga äta TRE gånger så mycket som nu ;S och träna 2-3 ggr i veckan efter programmet. Och det skulle vi följa tre månader frammåt, i början i juni skulle vi tydligen tillbaka och då skulle vi köra ett annat program och få fram de "snygga musklerna" som vi skulle få utav denna träning.... haha men ja, vi vet inte riktigt vad vi tyckte om hans plan riktigt, vi kommer absolut inte äta så mycket som han påstod men träna efter programmet ska vi, mucho good!  

ska sätta mig vid tvn en stund och äta massa kiwisar men först måste jag bara säga att JAG ÄLSKAR VÄDRET! sol sol sol & värme. mmmm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback