lördag

Kvällsplanerna för igår blev ändrade, skulle egentligen bara ligga hemma och pysa i soffan med en massa godis och chips. men på kvällskvisten så frågade kajsa och elin om jag skulle med på bio. riktigt trevligt tjejor!   Vi såg på "män som hatar kvinnor" till en början var jag lite skepptisk men den var faktiskt riktigt bra, men ska erkänna att ja hade ont i magen mer än halva filmen.vissa tillfällen var den riktigt obehaglig!  men den måste ni absolut se! men tack tjejor för att ni tvingade med mig, nästa gång blire lite rajtantajtan! :b Efter bion skulle jag ta bilen hem, som skönt var men när jag var på väg hem upptäckte jag att det var en konstigt låång lapp på framrutan och det första jag tänkte på var att det var reklam men när jag kom hem så upptäckte jag att det var en p-böter på 350 kr haha!  stod att jag stod på en förhyrd plats men jag stod faktiskt på pappas plats, men tydligen hade vår "parkeringslapp" som man har i framrutan ramlat ner så.... men det där fixar sig nog hoppas jag :D!  i alla fall väl när jag var hemma och rätt pigg även fast klockan började närma sig tolv, tog jag fram en stor skål chips och ett glas cola, la mig i sängen och slog på "rally brudar". haha den var faktiskt riktigt rolig, kan jag rekomendera!

idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom att ha suttit ute i solen och stekt lite granna. sen för en stund sen kom monicas dotter och henne pojkvän, de hade med en Stor prinsesstårtsa som vi har klämt i oss alldelles precis! de ska vara barnvakt åt lill adam eftersom pappa och monkan ska iväg på femtio årsfest. Jag ska ta mig iväg på martins match med sarisen och sen ikväll åker nog sara och jag hem hit för att ta det lugnt framför robinson eller något?

Nu ska jag gå och måla naglarna och fixa lite annat mojs. hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback