lååånghelg

4,5 dagar ledigt, härligt :D  så tänkte berätta lite hur jag har spenderat dessa dagar hitills. I onsdags kväll hämtade jag upp min sötnos på stan, han hade varit på teater med klassen.  Vi åkte sedan hem till min pappa och där spelade vi  bla Wii fit, såg på film och mös. Igår hade vi 1,5 år tillsammans, helt otroligt bra<3 Vi tog en rejäl promenad i det fina vädret.  Vi gick sedan hem för att duscha & fixa oss (spelade lite wii fit däremellan), haha det är så roooooligt & svåårt (;  sen drog vi ner på stan för att gå och käka på restaurang. mm-mums :)  sen blev det att gå och köpa lite gott och sen hem igen för att mysa framför en bra film!   jag älskar dig martin, bästa som hänt mig  <3

Idag var vi också varit duktiga och hurtiga vi tog en joggingtur på en timme & sen tävlade vi även i en femkamp på Wii sport, tyvärr vann jag inte men jag var riktigt nära :b !!  Det har varit ett par väldigt bra och mysiga dagar tillsammans med min älskling!  ikväll blir jag hemma och ska bara ta det lugnt med familjen, vi ska grilla och snart kommer även  lilla adam hit!
Nu ska jag kolla klart på "du är vad du äter", riktigt intressant. fick nyss veta att pasta och bröd är lika onyttigt som godis ;s blä! 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback