gokväll

ja tycker verkligen att jag har uttntjat denna dag till fullo! jag har i alla fall hunnit med väldigt mycket, känns bra! dagen började med att jag gick till skolan vid halv nio och slutade halv tolv, åkte sedan ner på stan med sarisen och emmsan och käkade lite på donken, det är ju special pris på happy meal varje tisdag & torsdag kostar då BARA 25kr, helt otroligt bra :b! sen så var min pappa väldigt snäll och sjussade hem mig & då böt jag direkt om till mjukisar och satt på mig solbrillorna för att gå ut och ta vara på solen. sååå underbart skönt! känns som våren redan är här, dock så när man går ifrån väggen där solen ligger i lä så äre iskallt.. :/ men men när jag satt och njöt i mitt lillahörn tryckt mot vägen bläddrade jag igenom H&Ms sommarkatalog och hitta massa fina grejer som måste inhandlas snarast, typ imorgon :) Efter det så tog jag mig in och börja städa mitt rum, helt kaos när man har så mycket väskor med sig. sen efter det börja jag  fixa om mitt cv lite granna eftersom imorgon är det jobbmässa i fyrishov som jag hade tänkt gå på!  Hoppas det blir kul :) och nu är jag klar,(puuuh..) tog sin tid men nu är jag äntligen klar med allting som behövts göras, nu ska jag bara njuta framför tvn. Ska se "halv åtta hos mig" och sen blire "den rätte för rosing" :) 

veckans nuvarande planering:
onsdag- skola, jobbmässa, martin
torsdag- ledig, fira 1,5 år med älskling<3
fredag- ledig, träna ..

Sen får vi vad som händer & sker under veckansgång :)

Puss&kram, ses på stan!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback