fredaag igen

det är redan fredag,  helt knasigt fort veckorna går. dagen började med att jag & martin försov oss till klockan 8 när bussen egentligen skulle gå men för mig spelar det inte så storroll eftersom vi började halv ett idag. Så nu sitter jag här och försöker göra en snygg inbjudan till entreprenörsgalan som ska hållas den 28 april tror ja.. men de går inte direkt bra eftersom ja inte vet hur man använder programmet haha!
Efter skolan ska jag fika med mina underbara guurls antingen på wayns eller Chagall, kommer bli super! var så fruktansvrt länge sen vi sågs nu! På lördag ska vi hem till brori för att fira hans 23års dag, hoppas på en Stor tårta och massvis kakooor, i love!  och på söndag äre UF mässa på fyrsihov som vi tänkte gå och kolla på. (Y) sen under helgen händer de lite mer grejoor men skriver mer seeeeeeeeeeeen..

Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback