Helgen.

ja, som ni ser har jag inte alls hunnit med att skriva någonting här och det är därför att det har varit fullt upp hela helgen. rikigt roligt :)

I fredags åkte jag direkt efter jobbet till emmsan, där elin och sandra också var.  vi fixade oss i ordnign och lyssnade på lite halvdan musik från 90talet? Hahah. sen drog vi vidare hem till becca där hon hade inflyttningsfest. väldigt trevligt och väldigt roligt att de var så många där från vår förra klass :d, kändes dock lite konstigt att se alla igen.

På lördagen var det upp tidigt igen för att jobba hela dagen. och vi fem kom elin in och då drog vi hem till frida i fålhagen. Där lagade vi tacogratäng och sedan satt vi oss i deras underbara bubbelpool som är ute på altanen. grymt najs!  efter det åt vi massvis med chips framför Sex and the city filmen. <3 

Idag söndag jobbade jag igen, men det gick rätt fort som skönt var. tiden bara rullade iväg, sånt gillar vi!! Sen så när jag kom hem var Jimmy, Liza och Ville här så idag har det blivit mycket lek. speciellt med bollar! ;b  Ville har precis blivit två år och börjar prata, skitroligt men han kan tyvärr inte säga mitt namn riktigt än. han kallar mig nämnligen för GEGGE just nu haha :D  vi tror att de har blivit så eftersom oftast säger jimmy och pappa Tesse till mig så, ja i bebis världen blire väl översatt till Gegge?   aja han är i allafall världens sötaste unge :)

Nu ska jag gå och fixa bort sminket och sätta mig vid tvn.

Tjing, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback