godmorgon

godmorgon godmorgon. 
Idag är det en ny dag & ännu en arbetsdag. idag jobbar jag kortisdag från 10.00 till 15.00 så det är helt okej. efter det ska jag gå och shoppa lite hade jag tänkt, se om jag kan hitta några bra och roliga fynd till bra priser!
Tänkte även växla in pengar som blev över från Turkiet resan, de är väl runt 300 svenska kronor jag får tillbaka.

Imorse hade jag väckaren på halv åtta eftersom jag hade tänkt att jag skulle cykla fram och tillbaka till  jobbet men när jag vaknar så öser det ju såklart ner från himlen, så nej ingen cykel tur idag inte. får hoppas på bättre väder imorgon!

ooooch måste även berätta att snart kommer min älskling hem, troligtvis imorgon :D
Har saknat en massa massa massa! <3
 


                                                  min mumsbit!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback