090716

idag var jag ledig så tog sovmorgon till 20 över 10, tog en låång dush & sen blev det en riktigt god frukost. en rostad macka & yoghurt med frysta hallon <3 efter det åkte jag och syster ner till stan där vi shoppade ett par högklackade i var & sen fick jag även med mig hem en kortsvartkjol & ett par råsnygga jeanseshorts från bikbok. Caroline hittade också ett par skitsnygga jeanseshorts men på New Yorker. Efter det träffade vi Elin, vi gick & tog en fika på uteservering vid Cafe Linne. Juste appro det tänkte jag på vädret, det var ju helt fantastisk ute idag. trodde de skulle vara regn och rusk som det stod i tidningen. så med de lärde jag mig att inte alltid lita på vädersnubbarna!! ;b 

Imorgon blir det jobb igen, ska jobba heeeela långa helgen plus måndag, tisdag & onsdag. På kvällen ska jag på inflyttnignsfest hos becca, men först blire lite förfest hos emma med elin & sandra :) Lördagsplanera är väl att först jobba hela dagen (hoppas på regn ;b) och sedan ska jag hem till frida med elin och där blir det bla bubbelbad och prat :)

Nu ska jag fortsätta städa, packa & fixa rummet. börjar se riktigt bra ut nu. I LIKE :)

Puss!

syster & jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback