090714

sitter nu & kollar på "grattis kronprinsessan". hon fyller hela 32 år idag så grattis grattis! Just nu så sjunger Måns och det är ju aldrig fel :)  samtidigt som jag kikar lite på tv & sitter vid datorn så har jag kikat runt lite på internet på olika träningstips och vidior. vill verkligen få igång träningen nu igen, skämdes lite granna när jag igår var hos ungdomsmotagningen och skaffade nya p-piller och hon frågade hur mycket jag tränade, svaret blev väl på ett ungefär "njaa, alltså blir inte så ofta nu"  .. tanten: " jaha och varför inte?"  "eeh jo alltså det är ju sommar och så, kanske tar en promenad då och då.. men ska komma igång med träningen nu hade jag tänkt" Haha!  men det är ju faktiskt sant, man har inte all tid i världen att ta sig tid att träna, speciellt nu på sommarn. men brukar gå lång promenader och de bränner ju massvis med fett så, lite bra är jag ju... ;b

Ska även erkänna att det har blivit väldigt mycket onödigt gott senaste veckorna. i turkiet var vi inte snåla på att stoppa i oss fett inte haha :)  och nu sitter jag och äter bilar .. men men imorgon bitti blir det en liten prommis innan jobbet. ska jobba mellan 10-19.15, så en lååång dag blire verkligen!  På kvällen är jag och syster ensamma hemma så blir väl att slänga ihop någon enkel maträtt.

Nu ska jag gå och kika lite mer på tv och sen ta och bege mig till sängen!
Puss!

30 maj & strålande sol!


Kommentarer
charinoo säger:

snyggo där!

2009-10-19 | 19:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback