090714

hade ställt klockan på 7.00 imorse eftersom jag hade tänkt att ta mig en riktigt rejäl morgon promenad innan jobbet. men det var ju inte direkt lättare än gjort,.  tyvärr blev det ingen promenad för mig idag utan istället lite sovmorgon ;). Tog bilen ner till jobbet så det var superskönt. träffade föresten på charlott innan jag skulle börja jobba, riktigt trevligt att se dig tjejen!  

På jobbet idag hände inte särskilt mycket. det var jag och zhian som jobbade, vi packade som vanligt upp de nya varorna samt gjorde plats för kommande skor. När jag kom hem fick jag en underbar överaskning, min syster hade lagat en supergod kycklingsallad och gjort det jätte fint med ljus. och inte nog med det så hade hon även förberett en efterrätt, det var glass med hallon, strössel & grädde. går ju bara att säga mmmmmmmmm..  det gjorde min dag! tack systeryster. love you :) <3

Imorgon är jag ledig, så skönt!  så ska shoppa lite granna. hittade ett par supersnygga jeanse short på Bik Bok idag,  och sen har jag även planerat att köpa ett antal skor.. höhö!  sen blire nog lunch med syster på Basilico, där hon för några veckor sen jobbade. Hade även tänkt att träffa elin en stund, ska bli kul :) :) 

Puss från mig, här kommer lite bilder på middagen. 

 kycklingsallad made by syster :) efterrätt by syster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback