månad kvar!

igår kväll kom min lilla sötnos hem till mig. svängde även in på dax innan och käkade lite kvällsmat, tjusigt eller hur haha. men gott vare :)  på kvällen kikade på nya filmen utav stieg larsson, tyvärr inte lika bra som den första. sen tog vi det lugnt, käkade mycket gottis och hade det mys!  imorse var jag tvugen att lämna honom vid bussen redan vid elva tiden. fyfyfy säger jag bara, finns inte ord hur mycket jag hatade det. ville ha han kvar <3 kommer inte träffa honom på en hel månad. ja det är helt sjukt, nästan 30 jäkla dagar.. ;(   men vet att det kommer gå superbra, mycket saknad dock!  jag älskar dig martin. du är det bästa som hänt mig!

Direkt åkte jag iväg till gymmet, friskis&svettis i ultuna. blev bara lite crosstrainer 25 minuter & lite situps och sådant smått! men det kändes bra. Väl hemma kom ville och brorsan ut och bakade pepparkakor med oss, blev ett par riktigt fina haha! dock inte så många julmotiv om man säger så.. och vissa åt ju mer deg än bakade! Carro sa en passande liten kommentar där "blev det bara såhär några av den smeten" haha..
sen har jag bara tagigt det lugnt, packat till mamma och kikat på tv med massa godis. så nu är ja proppmätt & kommer få svårt att sova. blä!  låter passande eftersom jag ska upp redan 05.15!

Imorgon blir det först jobb 06.50 - 14.00 sen ska jag träffa kajsa och efter det blir det storhandling på maxi med mammsen! ja så ser den lilla planering ut för imorgon.

Pussses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback