måååndag. härliga måndag!

ja precis, steg upp 05.20 exakt. nästan spurtade upp och in i duschen, vet dock inte varför men ja, det kändes rätt bra. tog en filtallrik med musli, där jag näst intill somnade om haha sjukt trött!  Väl på jobbet var det skoj och dagen gick fort. Efteråt vid två tiden mötte jag upp kajsabajsa vi gick runt och kikade på lite kläder och julklappisar, träffade även på några filuringar som hanna och hanna :)  sen blev det även av en fika, mortoskaka & kaffe på unico med massa prat!

kom hem runt halv sju, käkade lite snabbt och sen iväg och shoppade lite med mammsen och syrran på maxi. alltid lika roligt, förstår inte! jaa och sen nu sitter jag och äter massa snask, bl.a. jordnötsringar, pepparkakor & julmust. mums!

Imorgon är jag ledig, skönt faktiskt. tänker ta en sovmorgon, sen får vi se vad dagen bjuder på. kanske en tur till boländer och kika runt i affärerna? :)
Pusses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback