Lucia!

13 december äre ja. tiden går fort! idag snöade de faktiskt lite, eller kanske ska säga snöregn? men ändå :) myys! och när jag säger "mys" tänker jag direkt på min sötnos uppe i boden, saknar han något otroligt mycket!! vill träffa han nu nu nu :(  blä och bajs 21 dagar kvar. not fun!  

Ja helgen var fartfull som räknat, gått upp tidigt varje morgon. i fredags jobbade jag först mellan 10-19.15, sen direkt hem till ett smaskigt julbord med mormor, morfar & lite folk. Idol finalen blev det ju såklart och lilla erik vann: Helt rätt sverige (!!) kvällen slutade med en film med mammsen (som vanligt tyyyp) vi sitter alltid uppe för länge haha! Lördagen upp tidigt, in till stan, kika på julklappar. fixat! hem och fixa mig själv, iväg och träffa tjejorna hemma hos emilia. Blev tacos och julbak (misslyckade lite med julkolan så det blev mer chockladsås haha men det funkade det med med lite glass, häärlgit tjejor) sen runt ett tiden tog vi oss hem, emilia hade nästan somnat i soffan så det var väl dags haha! jag åkte dock istället ner till stan och träffade jobb kollegan michaela, vi drog till gillet men när vi kom dit var det stängt tyvärr. så hennes pojkvän och hans gäng kom ut och vi gick runt lite sen vidare till platina, men jag gick istället hem. (upp tidigt idag)  men blev en riktigt bra kväll iaf :)  sen idag, söndag. gick upp tidigt, åt världens godaste frukost bestående av risgrynsgröt, macka med ägg mums!! efter det tog jag fram lite kläder till resan (ute i godtid höhö) sen var det bara in i duschen, göra mig i ordning. åkte till gränby med mammsen och carro för att inhandla de sista klapparna. Ja och vad ska jag säga om bil resan dit hahaha... roligt hade vi iallafall :D  hem till pappa direkt efter, kom massa folk. käkade och snackade massa. mycket myys! och nu har jag ätit massa godis och kikat på tv och sitter och sjunger för fulla muggar. så häärligt!

Om 3 dagar sitter man på ett plan till thailando. rätt okej faktiskt, blir runt 20 minus här hemma! haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback