tisdag

Redan tisdag kväll, tiden bara går och går nu för tiden. Idag började dagen med att jag och caroline åkte ner till stan och käkade lunch med mamma på Basilico. blev en panerad fisk för mig, supermys! Efter det så träffade jag lilla emma, som hade mycket spännande information att dela med sig om, hehe :D  sen gick jag med caroline till frisören och hon blev ursnygg när hon kom ut därifrån.

Väl här hemma har jag inte gjort speciellt mycket, sitter just nu ute på altanen och njuter utav solen  otroligt varmt!  tänkte ta ett fotbad senare och läsa min bok.

nu är det äntligen bara tre dagar kvar tills min sötnos kommer hem igen.
längtan är STOR vill jag säga!!
Massa kärlek uppåt <3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback