underbara väder

haalluuttan!
Imorse blev det en promenad på en timme, helt underbart att gå där i solen!! och nyss har jag kommit hem från en 45 minuters promenad i den fina kvällssolen, jag älskaree. vädret är helt fantastiskt! :) 
I alla fall idag blev det en tripp på stan med brudsen, vi käkade lunch vid ån och tog en runda på stan. myyys! sen när jag kom hem fick jag bestämma mat och självklart valde jag fiskbullar med hummersås, mumsfillibabba haha :D i like it so much, konstigt nog eller nja inte konstigt men många tycker de är bebismat eller helt enkelt äckligt!

Jag funderar på att jag kanske försöka på att göra egen muslii imorgon till filen?  skulle vara kul :D
 tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback