lite av allt möjligt

sitter här & skriver&skriver&skriver men därefter raderar jag lika många gånger.. har så mycket att skriva om, mycket som händer och mycket tankar, vet bara inte vart jag ska börja.
trött, lite ledsen, glad, orolig, svartsjuk & förväntansfull? inge bra kombination känner jag. Tankarna är inte helt klara och vet inte hur jag ska förklara allt. men är jätte glad samtidigt som jag är lite "nere", nej men gud vad svårt det här var att förklara, så tänker istället berätta lite om morgon dagen som jag verkligen ser fram emot :)

Imorgon ska jag först och främst ta en lååååång och vaaarm dusch, minst 20 minuter. Ska använda min braiga hårinpacking har jag tänkt!  sen ska jag försöka få i mig en god macka och lite yoghurt. Vid 12 tiden kommer brorsan hit med sin flickvän och lilla vilmer, ska bli riktigt kul!  Kommer troligen att få springa fram och tillbaka, överallt, upp för trappan och ner igen ett antal gånger, sen blire nog minst 50 varv runt köksön som han ääälskar haha :b  Till lunch blir det smörgåstårta, mumma! På kvällen ska jag träffa en hel del underbara personer hemma hos karin. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men umgås och mysa, och vi får ju inte glömma "filtleken" Haha, :b superkul! Skulle mer än gärna vilja berätta hur den går till men kan ej avslöja än eftersom den ska testat på några stycken imorgon, men ni ska få veta, det lovar jag :) Imorgon får jag även träffa min underbara pojkvän, jag älskar dig så grymt mycket martin, du betyder otroligt mycket för mig och jag saknar dig!!! <3
Jag skulle också mer än gärna vilja hinna med ett besök på stan eller i alla fall gränby centrum för att få shoppa någonting nytt, en liten söt topp skulle passa bra! men tror dock det blir svårt att hinna med, men vi får se hur det blir, ser i alla fall fram emot dagen något enormt faktiskt :)

Nu ska jag gå och fixa mig för sängen & städa lite i mitt rum, det ligger tuuusen saker på min säng!
hoppas ni får en bra kväll, puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback