mysdag

jag älskar regn, men idag är det ett undantag. Det öser verkligen ner, det var verkligen inte roligt imorse. Tog min cykel ur förrådet, slog upp paraplyet och tog mig ut i regnet. fick både skydda mig själv samtidigt som jag försökte skydda min stackars dator som var dyngsur i korgen. Fick tillome stanna fler talgånger för att se om den mådde bra och täcka över med en trasig plastpåse, fyfan!! När jag väl kom fram till skolan, insåg jag att jag var inte bara dyngsur på utsidan utan även på min gosiga tjocktröja, så nu sitter jag bara i mitt "underlinne" och fryser ;(  som tur är så slutar vi om en och en halvtimme, så ska då ta mig hem och mysa i soffan med en bra film och massvis med popcorn.  Efter det blir det nog ett varmt bad innan jag ska åka hem till min lilla snutt <3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback