tisdag

idag på dagen har det inte hänt så mycket alls, utan har varit hemma och bara tagigt det lungt! Vid halv fem blev det träning med sarisen på styskamedelpasset. Efter det gick jag till stan för att köpa lite små grejor och sedan vidare till brorsan. bra sällskap och bra fika!!  Nu står jag här i köket och  har på mig mina supermysiga pyjamasbyxor och en stortjocktröja, i like! På tvn är det Rosabandetgalan, ring ring ring!! 

Imorgon ska nog jag och syrran träffa kusinerna för att sedan ta oss till våran kära mormor och morfar. Vi tänkte att det skulle vara trevligt att besöka dem och käka lite gott fika! :) På kvällen blir det hem till karin som fyller 18 år imorgon, grattis! vi ska dit på tjejmiddag och senare ut på krogen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback