Nogg till Blogg!

ja som ni ser har jag valt att använda blogg istället för min nogg! noggen var kanon bra, såg bra ut och hade alla funktioner man behövde men dessvärre kunde man bara ha en bild åt gången som var det stora minustet och som ledde till att jag skaffa denna blogg. Men självklart har ju bloggen också en negativ sida och det är att det är krongligt att designa sidan hur man vill ha den, visst det finns ju "orginal stilarna" eller vad man ska kalla dem, men de är ju inte direkt personliga så. tråkigt.  Jag är heller inte så duktig på html koder eller hur det nu heter, så det kommer bli svårt att få min blogg att se ut som jag vill ha den men ska försöka hitta någon som är duktig på det :)! 
så  VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!

Ps om ni har lust & vill läsa min nogg så är det bara att titta förbi :)  
http://www.nogg.se/blogg.asp?intShowMenu=a2&idHomepage=59177&idBloggCategory=60933





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback