måndag

måste bara först berätta att mammas fiskgratäng är heelt suvären, bara älskar!
men ja, idag hade vi naturkunskaprov, både skriftligt & muntligt. Det gick nog ganska bra, tror jag i alla fall. ska inte säga för mycket men får hoppas på det bästa!  Sedan fick jag också reda på vilket betyg jag ligger på just nu och jag låg på VG, helt underbart bra ju, :D trodde jag inte. men superkul! så jag gick därifrån med ett leende på läpparna. Efter provet gick jag sara och elin på medelpasset i ekeby, riktigt bra faktiskt och kul! 

Nu ska jag sticka iväg med mammsingen och handla på ICA maxi, lösviktsgodiset var väldigt billigt såg jag :b! 
så skriver mer sen antagligen, ha det bra så länge! 

Puss!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback