lördagsmys

Imorse steg jag upp runt 10 och gjorde direkt iordning frukostmackan och satte mig vid tvn, fab 5 blev det i en timme, riktigt roligt ibland! sen gick jag och städade hela min kaosartade garderob som nu är kliniskren & fin, eller i alla fall nästan, orkade inte damsuga idag så fy skämms! men iaf nu är den rensad på lite kläder och är i fint skick, jätte skönt!
Runt halv två tog jag och mammsen oss ner på stan för att käka & shoppa lite grejer. Köpte en toning och ett halsband, mammsen köpte lite batterier och sådant tråkigt som vuxna måste. Sen åt vi en super god macka på subway, hel mys dag, tack! ♥

Nu ikväll ska jag inte göra någonting speciellt, det blir en kväll framför tvn. Det är ju Sverige mot portugal om någon timme, så ska väl kika lite på det hade jag tänkt! men nu ska jag nog gå och ringa martino, saknar honom rejält mycket nu ;( <3   men imorgon kommer han äntligen hem igen, och då hoppas jag det blir en mysig film kväll med levande ljus och kanske lite massage (: 


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback