karinsdag!

Igår fyllde karin äntligen 18 år! Hon bjöd på god mat, (kycklingpaj, potatisgratäng, rostbiff & couscous?) Vi fick sedan sjuss ner till stan för att tillbringa kvällen på people. Det var inte alls så mycket folk som jag hade trottt att det skulle vara men det var lika bra ändå :) tyvärr slutade kvällen inte som vi hade tänkt oss men annars var kvällen väldigt bra. Vi delade på en taxi och kom hem runt två? eller jag kommer faktiskt itne riktigt ihåg när jag kom hem, tänkte inte alls på klockan, var så trött :b! Idag blir det en lugn dag, ska bara vara hemma. Eller ska bara åka och handla lite snart med syster och sedan sjussa henne senare till hennes träning men sen blir det luuungt!

Nu är det "bara" fyra dagar kvar tills martin kommer hem, (to much). Jag saknar han allt mer för varje dag, helt sjukt vad jag saknar honom. Vill bara att han ska komma hem ;(<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback