höstlov

Igår, fredag kom min sötnos hit, vi var ensamma hemma så vi lagade supergod tacos!  Vi kollade sedan på idol en stund men missade tyvärr vem som åkte ut, tänkte kolla det efter jag skrivit klart det här inlägget. Vi kolla även på två filmer, Steph Brothers och Gudsbarn tror jag den hette. Steph Brothers var klockren, haha helt sjuk film egentligen :D  Vi åt även en massa gottigheter till. var väldig mysig kväll, tack hjärtat, du är bäst<3 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se om jag orkar ta mig till saras match (väldigt osäkert) orkar nog inte åka fram och tillbaka, kommer ju ändå få sitta helt själv på läktaren ;s nja. blir nog hemma istället! Sen ikväll blir det antagligen en hemma kväll eller vara med flickorna. Nu ska jag gå och göra något oviktigt, typ som att sitta framför tvn eller något, måste även städa lite..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback