härliga höst

idag så bestämde sig jag och mammsen för att åka iväg till en skog för att promenera med lilla harry ponken eftersom det var så underbart väder, älska höst! men tråkigt nog blir hösten snart sämst,  alla de vackra löven försvinner ;(   men iaf vi tog oss till "djupvik skogen" som ligger ungefär vid fredriksslund (där man kan plocka jordgubbar om somrarna).  Det var jätte skönt, vi promenderade ganska länge i ungefär en och en halv timme men de kanske berodde lite på att vi kom fel lite vilse men men det behöver vi inte prata om :b  men grejen var att där vi gick vilse så såg jag något lite orangevitt djur i snåren, först trodde jag det var en räv men de kunde ju lika gärna vart ett lo, så lite skraj var man!! men tillslut hittade vi tillbaka till stigen. Rekomenderar verkligen att promenerna nu medans hösten är så fin, man blir så glad :)

Jag har precis tonat färdigt mitt hår, och väntar på att håret ska torka så man kan se resultat! men nu ska jag gå och puscha på mammsen att hon ska börja med maten, är vrååål hungrig, missade att äta lunch så vill ha en tidig middag idag! det blir kassler och gratäng med bea, mumma :]

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback