Godmorgon!

idag fick man ju sova lite längre eftersom man skulle ställa tillbaka klockan en timme (vid 2 inatt), tyvärr var jag inte vaken då men nu är det gjort. Det var väldigt skönt i morse när man vaknade, man kunde alltså sova en hel timme till, väärt! :] Idag har jag tänkt att gå lite på stan, utträtta några nödvändiga och några onödiga ärenden. jag hoppas verkligen att jag kan få med min lillasyster med eftersom hon fyller om år om cirka två veckor och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa, därför kan hon få gärna komma med och peka lite så har man en liten aning om vad hon vill ha. Man vill ju ge det bästa, eller hur? :)  Senare har jag tänkt att ta mig hem till martin <3 

Puss & kram, kanske ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback