gårdagen

hallå hallå hallå! :)
som sagt igår åkte jag och martin hem till karin där vi umgicks med massvis med bra människor. Vi kollade på film & fick i oss en hel del onyttigheter Fick även mina presenter från min födelsedag som var för några månader sen men haha :D tack tjejor, nii är bäst! Vi firade även karin i förskott och jag hoppas hon blev glad av vårt lilla "spa paket" eller vad man ska kalla det! När vi skulle kolla på film kronglade det lite med dvdn och tvn, så vi fick ta karins tv från rummet till vardagsrummet.Sen var det svåra valet att välja film, vi var ju några stycken så det är ju självklart att det blir svårt att komma överens. Tillslut blev det scary movie..  vid halv 12 tog vi oss hem, martin och jag hämtade även upp caroline på vägen hem som hade varit hos sina tjejkompisar i vilan! När vi kom hem satt vi på filmen wall-E, ganska bra faktiskt. han var ju så otroligt söt!! tyvärr orkade vi inte se klart hela filmen men det blir väl av någon annan dag. 


       

Idag åkte martin hem rätt tidigt eftersom han skulle hem och springa/fiska med emil. Så nu sitter jag här framför datorn och läser lite naturkunskap, vi har rätt stort prov imorgon. Fattar tyvärr ingenting men som tur är får vi ha alla våra anteckningar på provet, tack tack tack! så, ska istället försöka läsa lite samhäll och religion.  Nu ska jag gå och sätta mig framför tvn, och äta en kärleksmums. Hörs senare!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback