första dagen på lovet!

Idag började dagen med att jag packade klart allting som jag skulle ha med mig till pappsen, sen tog jag mig ner på stan för att täffa Sara, Linnea & Karin. Vi gick runt och kikade och vissa shoppade mer än andra, sen blev det även en god fika på waynes coffe, men inte nog med det. När vi satt där och fikade blev vi sugna på något salt, och då kom tanken upp att vi ville pröva de nya "pommes" på mc donalds  men tyvärr var det slut men vi tog då istället och delade på två mellan pommefrittes, jummie ;) haha! Efter det tog vi oss alla hem och nu sitter jag här i köket och äter köttbullar med stuvademakaroner och kollar på Postkodmiljonären 50-50!

Idag åkte min älskling iväg till Norge ;( <3 han ska dit för att träffa sin halvsyster & sin halvbror, och kommer tyvärr vara där ända tills på söndag. blä blä blä, kommer sakna han som en tok!! men tycker samtidigt att det är jätte roligt för honom eftersom de ses så sällan! men nu ska jag försöka att äta klart min mat och sedan ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt, blir nog en tv kväll!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback