...

blir galen, har inte tålamodet som behövs nu riktig. jag vill att du ska höra av dig nu nu nu ;( i alla fall ett litet sms.. <3

Nu till något lite roligare, imorgon ska jag upp rätt så tidigt typ runt 9.00. Ska sjussa iväg pappa, monica & caroline till stan. Caroline ska jobba och pappa&monica ska till sthlm för att träffa hennes syster&hennes man, de ska gå på någon föreställnign och ha det lite allmänt trevligt i storstaden. Så när jag ändå är nere på stan har jag tänkt att gå lite på stan och shoppa och sedan iväg och träna. Känns bra!  På kvällen blir det supergodmat, tacos :D sen ska jag nog ta mig till sandra på förfest för att senare ta oss till krogen med folket, hoppas på en riktigt bra dag/kväll :)

Just nu sitter jag här framför pappas dator och kollar runt lite och pratar med folk. Vet inte riktigt om jag vill sova eller om jag vill sitta uppe ett tag till. men får se hur länge jag orkar sitta kvar här, ska ju upp rätt så tidigt!  Juste får inte glömma att berätta att nu har vi äntligen köpt en pumpa, vi hittade ju tyvärr ingen igår, allt var slutsålt men idag hittade pappa en bamsing. den vägde 10 kg haha, helt sjukt stor :b!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback