:)

idag var jag ledig, eller vi var tvugna att komma till skolan för litet samtal bara som tog fem minuter. sen åkte jag ner till stan med sara och elin, vi kollade runt lite och åt på subway! fick även ett litet samtal om att jag ska på arbetsintervjuv nu i veckan, får väl se hur det går. hoppas på det bästa! :) Ikväll ska jag no ta mig hem till martin, längtat så efter honom de senaste dagarna <3 juste, ska även pluggga sammhäll & religon, får väl börja strax ;() fyfyfy!

Imorgon har vi "buffertdag" då vi är lediga igen hah, men jag måste dit för att göra de två proven som jag har missat. men men det går nog rätt fort så. Sen fyller även hannisen år imorgon, så det blir en ute kväll med tjejorna.
Nu ska jag gå och läsa lite igen...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback