en helt vanlig skoldag

hallå hallå!
just nu sitter jag här i skolan på religions lektionen, och har "jätte roligt".  Jag och Elin har i alla fall varit flitiga och gjort klart vårt projekt om rastafaris, blev riktigt bra eller ja,  i alla fall helt okej! :b Efter skolan ska vi ta oss till friskis&svettis för att gå på styrka medel som hålls utav uffe. Hårt hårt hårt är bara förnamnet men BRA. dessvärre har jag spränghuvud värk just nu men vi får hoppas på att det går över, behövs troligen lite mat i min mage. Maten här i skolan är inte den bästa om man säger så, och det leder ju till att man inte får i sig tillräckligt. men nu ska jag fortsätta att sitta här & vänta på "bättre" tider. Klockan kvart över tre ska jag och elin gå till friskis, skriver mer sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback