efterlängtade fredag

nu har det varit riktigt dålig uppdatering här men nu har jag tänkt att skriva en massa "skit" igen. Imorse åkte jag från martin vid åtta och direkt när jag kom hem hoppade jag in och duscha och fixade mig. Sedan begav jag mig när till stan där jag träffades mammsingen,  vi uträttade först några ärenden och sedan blev det lunch på Burger King, riktigt goda hamburgare!! Tyvärr var inte desserterna lika goda som de ser ut. Efter det åkte jag till skolan för att ha marknadsföring A, det var en riktigt skön lektion. Vi kollade på filmen " what women want" som man sett typ tusen gånger men den är nästan lika bra varje gång, till det hade vi massvis med godis och läsk.

Efter skolan tog jag och sara oss ner på stan för att träffa karin och linnea, blev en fika på waynes coffe.Mys! Vi planerade lite inför imorgon, vissa ideér var ju bättre än andra som tillexempel "filt leken" hahah. ett exempel på en dålig idé var väl ändå "pip leken"  som man kom ihåg sen man var liten. Det går ut på att  man har ett gäng popcorn/russin på bordet och så bestämer sig person1 för ett popcorn/russin som är "pip" och sen ska person2 äta så många popcorn eller russin som möjligt tills man kommer till "pip popcornet/russinet" då får man alltså sluta äta och sen blir det ombytta roller.  HAHA :b ni kanske inte förstår så mycket utav min förklaring men ja, jag tror ni vet vad det är för lek jag snackar om!

Ikväll blir det en tv kväll, ska självklart kolla på idol och hoppas verkligen att johan åker ut idag, han är så dålig! men jag tror dock det blir jazmina som åker ut ikväll faktiskt. Nu ska jag åka och hämta syrran, skriver mer sen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback