blä ..

tråkigt man kan ha ibland, uscha ;(
vill göra något, vill ut och springa eller vad som helst. Tyvärr är det väldigt  mörkt här ute i "ödemarken" men jag vill jag vill jag vill, tycker inte alls om att sitta här häckande framför datorn. och på tv finns det knappt något bra program, eller om circa en halv timme börjar i alla fall Prison Break, kvällens höjdpunkt!
haha känner som jag klagar lite för mycket,nu  har ju lov ska vara glad ju. men sen så kan jag även berätta att det är jävligt jobbigt att flytta fram och tillbaka varje vecka, fy jag hatar det. men så är det bara och jag tycker självklart om att vara här och där varannan vecka men det suger vekrligen att packa varje vecka. Har ju typ med mig tusenmiljoner saker, ni kanske inte har sett min packning men ja, det är massvis med väskor/kassar fulla och nu till vintern är det extra mycket. Jackorna tar en stor plats, idag fick min vinterjacka ha en helt egen kasse, blä!!  Sen har jag problem att välja vilka kläder jag vill ha med mig eftersom jag älskar att ha ett brett sortiment att välja på, och skor det ska jag nog inte ens ta upp.. har så grymt mycket skor med mig fram och tillbaka, fattar inte. Idag tog jag med mig sex stycken skor PLUS att jag själklart har skor här med stående.  och jag använder ju inte nästan ens hälften av alla saker jag har med mig.  Ni kanske inte tycker det här låter som något jobbigt eller så men om ni skulle ha så, så tror jag ni skulle börja förstå mig om ett tag. jag vill ha en enda garderob med ALLA mina saker, en big one!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback