abcdefghijklmnopqrst...

nu är det avklarat, jag har varit på intervjun och den var inte alls så farlig som jag trott. nu återstår bara ett svar och det kommer inom en vecka :) Efter det så gick jag sara och emma till donken för att få i oss lite mat, blev en QP cheese för mig och en Big Mac till sara. Emma åt inte eftersom hon och linnea hade redan ätit på Subway några minuter innna. Efter lunchen tog vi oss till storken som emma absolut skulle till, satt där i flera timmar typ..  Sara och jag väntade på att vår träning skulle börja klockan halv 4 men sedan blev det ändrade planer eftersom lilla emma ville inte sitta själv där och vänta på sina kompisar. ´men vi hade väldigt roligt under dagen, mycket skratt!! fanns ju en hel del "roliga" saker att kolla på i alla fall HAHA! :D

Det blev alltså träning 16,30 istället,  på styrka medel. det var riktigt kul och jobbigt såklart :b Vi tog sedan en promenad till luthagen där jag lämnade av sarisen och sedan fortsatte hem. Hoppas att saras buss inte kom alldells för sent bara :) Óm man sumerar dagen tycker jag den har varit riktigt bra, mycket glada miner :)

Nu tänkte jag att jag skulle gå och kolla på "bröllopsform" och mysa i soffan.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback